Κατηγοριοποίηση του αθλητικού προϊόντος Β΄ μέρος

Κατηγοριοποίηση του αθλητικού προϊόντος Β΄ μέρος

Επιμέλεια: Καρανίκος Ιωάννης
Sport Management Consultant
Email:karanikosjohn@hotmail.com

Σύμφωνα με τους Westerbeek & Shilbury (1990) το αθλητικό προϊόν λαμβάνοντας υπόψη τον ρόλο των αθλητικών εγκαταστάσεων κατά την παραγωγή του αθλητικού προϊόντος μπορεί να κατηγοριοποιηθεί στις παρακάτω 4 ομάδες:

Αθλητικά αγαθά: όργανα, εξοπλισμός, προϊόντα ομάδων, αθλητικά αδειοδοτημένα προϊόντα


Αθλητικές δραστηριότητες/προγράμματα: μαθήματα φυσικής αγωγής, προπονήσεις, αθλητικά γεγονότα, αθλητικά προγράμματα

Υπηρεσίες αθλητικών εγκαταστάσεων: ιδιωτικές, δημόσιες, δημοτικές

Συμβουλευτικές αθλητικές υπηρεσίες: διοίκηση, μάρκετινγκ, σχεδιασμός και συντήρηση εγκαταστάσεων

Η παραπάνω ομαδοποίηση διαχωρίζει:
Την άμεση από την έμμεση συμμετοχή στον αθλητισμό και

Επισημαίνει ότι αρκετές αποφάσεις που συνδέονται με το μάρκετινγκ και την προώθηση των αθλητικών προϊόντων εξαρτώνται από την ποιότητα και τις δυνατότητες που παρέχουν οι διαθέσιμες αθλητικές εγκαταστάσεις.


Share on Google Plus

Επικοινωνήστε μαζί μας... Sport Management Greece

στη διεύθυνση: sportmanagementsm@hotmail.com
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μας το μήνυμα σας εδώ!!